Championat

Det var ett bra tag sen nu jag deltog i något champ och jag har nu kommit på varför jag inte ställer upp.
Vdc Kl 16.00 - Fick starta några sekunder efter alla andra. Kändes skoj -.-
Failade en gång vid ett hinder men annars gick allt bra.
 
Jsc Kl 17.30 - Samma här, fick starta några sekunder efter alla andra.
Failade vid hoppet ut från padocken på padocken annars flöt allt på fin fint.
 
Mlc Kl 18.00 - Samma grej här, startade efter alla andra.
Annars gick allt bra.
 
Men igenom ALLA dessa tre champ fick jag starta sekunder efter hela gruppen. (kan ju beror på lagg)
men att när jag har en level 15 häst, snabbaste utrsutnigen + kläder till gubben, mega glad häst, kan genvägarna ändå inte kommer ikapp förens i slutet av racet är inte skoj.
Eller att någons level 13 - 14 häst är snabbare än min level 15 fattar jag inte heller...




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ebba Flowerstorm ♥

Jag känner Juni Nightbell ;33 xD Du kämpade och fick iallafall js ♥

2014-01-10 13:45:50


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback