Design

Nya är på plats. Yaay! :3 kom hit runt 02 tiden MEN ÄNDÅ!
Den är på plats och jag har inte upptäckt några fel ännu, men ser du något så hojta gärna till. 
Så bye bye vinterdesignen!
Suttit och pillat ett bra tag nu dem senaste 3 dagarna. 
Sålt både Figge och Sippe som ni vetat om sen tidigare men dessa söta pållar står nu mera i mitt stall. 
Ni kan nu klicka på hästarnas huvud i header så kommer ni till deras info sida.
Ni kan även klicka på Facebook, instagram och youtube.
Är väl mest det som är roligast och nytt, Men aja, lets go! 
Yes, inom snart framtid kommer jag även köpa ny häst och slänga upp i under Nova, men måste bara hitta en "wow" häst. :3 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Amanda

Löv it! :D

Svar: thihi :3
silverknight.blogg.se

2014-01-24 08:07:39


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback