Event - Distansritt + tävling

(långt inlägg med bilder)
I torsdags var det dags för avslutande eventet på Nemo´s western vecka. 

Började med att vi samlades uppe vid Mr Andersson.
 
Vi var en hel del som dök upp, alltid lika skoj :3
Nemo stog och berättade hur allt skulle gå till innan vi började rida iväg. 
 
Första stoppet blev hos Ms Morse. Där vi fick leka på hennes bana några gånger och ja, det kunde ju gå bättre. Viga host host jätte viga Smash var seg, var inte alls taggad för att tävla. (Får nog plocka ut honom lite oftare, har är ju snygg också)
 
Sen körde vi kort galopp ner i bergspasset och när vi kom ut på stora vägen blir det full fräs. 
Efter bron saktade vi av lite och lär hästarna vila upp sig lite
 
 
 
 
Nästa stopp blev hos Marley där vi mest snurrade runt, gick inte så bra här heller för mig och Smash, han ville leka mer än lyssna på mig. 
 
 
Efter Marleys drog vi iväg till Josh, han fick besök av oss och där fick vi leka i hela 10 munter på hans bana. (snällt av nemo)
När dessa 10 minuter hade gått var det dags att utse vinnare. :D
 
STORT GRATTIS TILL:
1a. Joline Darklord100sc & titeln mästare
2a. Amanda Wolfdaughter - Titeln mästare
3a. Felicia NightlakeTiteln mästare 
 
Efter eventet planerade jag och Nemo en hemlis (änsålänge) och efter det så letade jag upp Amanda och vi lekte runt i Gröndal och vid ett träd så hittade vi denna söta lilla stege. Undra vad som kommer komma där uppe i trädkronan senare :3 
(sett bilder om en trädkoja, men sen då?) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Amanda

Först yey till mig som nästan vann! :D och sen till kojan, Lisas hezt springer ju runt i skogen. Undra om hon gömmer sig i kojan? Rena spekulationen :)

Svar: Åhå. kanske kanske, jag vill klättra upp iaf :p
silverknight.blogg.se

2014-01-11 18:25:40


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback