Event - Dragonhunt/Drakjakten


Tisdagens event så fick jag inte vara med och lek i utan jag var en person som höll i det tillsammans med Violet och Annie
Violet samlade alla nere i moorland där dem blev indelade i 3 olika grupper. Grupp röd, blå och vit. Medans Violet förklarade för dem hur eventet gick till smög jag och Annie iväg till våra platser. Jag skulle hålla till på muren i Jarlaheim, Annie i Fiskebyn och Violet på Ridhustaket. 

Grupp blå skulle rida till mig, grupp vit skulle rida till Fiskebyn och grupp röd skulle rida till Ridhustaket. När respektive grupp letat upp oss fick dem frågor av Annie och Violet men av mig fick dem gåtor :D Sen skulle grupperna rida vidare mot nästa person.
(Grupp Blå - muren, fiskebyn, ridhuset.
Grupp Vit -  fiskebyn, Ridhuset, muren.
Grupp Röd - Ridhuset, muren, fiskebyn. ) 

När det var klart så samlades vi bakom bibblan där Violet presenterade resultatet. Grupp Blå och Röd skrapade ihop 9 poäng medans grupp Vit samlade ihop 10 poäng :D 
Grattis igen grupp vit :3
 
 
 
 
 
 
Kan du svaren på gåterna? ;)




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback