Event - Dragonwar

Woop woop! 
Första dagen från Violet´s lekvecka! Så kul och jag ser fram emot resterande av dagarna :D 
Dragonwar fick starta veckan.
Vi samlades uppe vid stallet i Firgrove där vi sedan red ner mot fårhagen.  
Där blev vi indelade i två lag. I början var vi 9 mot 9. 
Vi fick reglerna först och sen fick vi utse vem som var Draktjuv (nummer1) och Drakmästare (nummer5) i vardera lagen. 
Resterande fick vara Drakryttare (nummer2), Erfaren Drakryttare (nummer3), Draktränare (nummer4). 
När vi sen skulle "kriga" så skulle vi ta reda på vem som var Draktjuv samt Drakmästare. 
Kan vara lite svårt för er att förstå men jag är kass på att förklara :p Lev med det! 
Jag hade iaf jättekul och sprang mest runt och såg söt ut. :3
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter 2 omgångar var eventet slut och vi avslutade allt med en härlig kram <3
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback