Event - Frågelek

 

Nedan följer frågorna och svaren som dök upp i kväll :D 

Haley Rainstorm
- Hur länge har du känt Violet? - Sen våren / sommare 2012 typ tror jag.
- Är du en så härlig person som du verkar i spelet? Vill bara krama om dig! - Nej jag är fett elak och dryg, Fråga Linda :D Nej men jag är väl snäll mot dom som är snälla mot mig antar jag? :p

 

Courtney Silverhill, Nemo
- Varför kallas du Nemo? - Det är för att Doris, Ellie Gladeforce brukade hitta mig på random ställen så då kallade hon mig nemo och jag henne för Doris.
- Vad har du för ögonfärg? - Oj haha asså det är typ grön gråa tror ja.
- Hur stora bröst har du? - 80 D!

 

Evelina Silverknight
- När drack du första gången eller är du förevigt nykter? - Tror jag var 16 - 17 år.

 

Emma Shortroad
- Håller du på eller har du hållt på med hästar in real? - Har hållt på, slutade med hästar för 5 år sen men rider nu och då när jag får tillfälle.
- Hur många katter har du? - 3st, en ragdoll och 2 bondkatter.

 

Joline Darklord
- Du har så fin hy, hur gör du för att den ska vara så fin!? - Ärligt talat, inte ett skvatt. XD

 

Violet Crazypaw
- Hur lång är du? - Dryga 157 och en HALV CENTIMETER lång. 190 med skor.

 

Frida Kittenforce
- Varför har du blått hår? - För att jag tyckte det var snyggt och blått är min favorit färg. :)

 

Dakota Mchill
- Gillar du ostkaka? - Nej fyfan!

 

Ellie Northfall
- Har du några katter? - mm.. Tjock gubbig katt!

 

Hortense Skyfall
- Hur många tänder har du? -

 

Vad har du för skostorlek?
Sheila Sealake - 39-40
Dakota Mchill - 37
Felicia Wolfdaughter - 38
Emma Shortroad - 36
Violet Crazypaw - Personligen har jag inga fötter så antar att min storlek är 0.
Courtney Silverhill - 37
Haley Rainstorm - 36
Evelina Silverknight - 39
Evangeline Silverbell - 37
Hortense Skyfall - 38
Willow Bravebrooke - 36,37 om jag inte har fel.
Felicia Nightlake - 35 -36
Frida Kittenforce - 43 - 44
Joline Darklord - 41 - 42
Ellie Northfall - 37 - 38, men änven 36 och 39 funkar ;)

 

Vilken färg är ert hus / lägenhet?
Sheila Sealake - Röööd
Dakota Mchill - Beige
Felicia Wolfdaughter - Vitt
Emma Shortroad - Vit lägenhet med blå kanter xD
Violet Crazypaw - GULT
Courtney Silverhill - Stenhus med grå grund och typ orange där uppe?
Haley Rainstorm - Gult tegel antar jag?
Evelina Silverknight - Bor i lägenhet så mitt är grått och lite rött
Evangeline Silverbell - Gult! ;D
Hortense Skyfall -
Willow Bravebrooke - Typ brun/röd
Felicia Nightlake - Orange / rosa tegel O.o
Frida Kittenforce - Brunt tegel
Joline Darklord - Beige / Vitt typ :p
Ellie Northfall - Typ.. Vit-ish mest.

 

Är du nöjd med din hylla?
Joline Darklord - Nej! För smått!
Evelina Silverknight - Nja.
Felica Nightlake - Nej för stora :(
Cortney Silverhill - De sitter där de ska!
Emma Shortroad - Nopp, Aldrig vart nöjd över dem, Way to big xD
Haley Rainstorm - ( . ) ( . )
Evangeline Silverbell - Jag är nöjd :)
Willow Bravebrooke - De duger :)
Violet Crazypaw - Ibland. När dem sitter på rätt ställe är dem bra!


Sen urartade det lite och jag tror inte det vi sa ska tas upp här ;)

Just nu orkar jag verkligen inte fixa med fet eller kursiv text.
( efter ha skrivit ner allt så är jag rätt så trött i huvudet. )
Men jag hoppas att ni som dök upp på eventet hade skoj och fick era frågor besvarade, annars får ni skicka ett brev till respektive person ;) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback