Event - Frågesport!

 
 
 
 Igår var det egentligen mening att Violet skulle hålla sitt sista event för denna veckan, men hon fick förhinder och hann inte fixa någon ersättare så Annie och Nemo fixade en liten frågesport.
Vi blev indelade i tre lag. Drakdreggel (det laget jag var med i) Drakhosta och Draknagel.
Det var blandade frågot om både drakar och sso. Vi kämpade och det lönade sig :D
Mitt lag vann :3
 
Efter en svettig match så ställde vi oss och kramades och fikade lite och sen var det hela över. Då kidnappade jag nemo och vi gick och klappade söta hästar runt om i Skördebygden :D
 
 
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback