Event - Hubertusjakt

I torsdags hade Haley slängt ihop ett event med mig, Nemo och Frida, nämligen Hubertusjakt.
Vi red en viss sträcka sen samlade vi ihop dem där vi sen berättade för dem vart Frida var (räven) och sen släppte vi dem och försten dit vann. Väldigt simpelt och väldigt skoj, fick säkert många att tagga till och vilja vinna. Vi körde två omgångar och första omgången vann Ellie (om jag inte minns helt fel) och andra omgången vann Nemo. :3
 
 
 
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback