Event - Möte

(Mest för Sneaky Dragons-medlemmar)
Under mötet som ägde rum igår (15 januari)
Har fått förfrågan av att ta upp detta här för dem som missar mötet.
 
 
- Nästa vecka är det dressyr temavecka, ni hittar väldigt mycket info på hemsidan om detta. 
Vi kommer ha en genomgång av programmet, en utställning, och sen en tävling där ni kommer vinna starcoins.
Några frågor på detta tas med mig eller Courtney
 
- Vi är en familj, vi tar hand om varandra. Vi bryr oss om varandra, Vi hjälper varandra, vi visar respekt för varandra.
 
- Under event/aktiviteter ser jag helst att ni är fokuserade på vad som händer. Får man vänta så får man vänta, ser helst inte att det betyder att man gör annat.
 
- Har sagt det tidigare och jag säger det igen, Ska man vara med på eventet så kom gärna 5 - 10 min i förväg. Underlättar för personen/personerna som håller i eventet/aktiviteten.




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback