Fika :3

Jag snodde med mig Nemo höromdagen och levlade färdig i Ridhuset och Gåd. När vi sen var färdiga så tyckte Nemo att det var dags att fika. Kunde inte säga nej till hennes puppy eyes och sagt och gjort, vi travade i från stallet och slog oss ner vid Cafet Röda Hajen. Några sekunder senare joinar Sally oss :D 
Sen upptäckte Annie att vi fikade och hon snodde med sig Ellie, så där satt vi och fikade och tjötade.
Rätt så mysigt faktiskt. :3 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback