Kläder

Något jag vill ska komma är en butik där man kan köpa kläderna man har fått från uppdrag.
Då jag i början sålde alla "fula" kläder vilket jag ångrar nu. 
Finns säkert mer spelare än bara jag som har sålt/raderat några kläder från uppdrag och ångrar sig nu. 
Tex dessa byxor äger jag inte längre, ( bild från databasen
Har för mig att dessa kommer från Marley(?) när man gjorde hans hopp eller barrel bana? 
 
 Nu hittar jag ingen bild på det men Avalon´s tränings set man fick från ett uppdrag. Det äger jag inte heller. Kommer ihåg dock att man fick en tröja, byxor och skor. 
 
Och i början fick man ju både byxor och tröjor hit och dit, dem äger jag inte heller i dagsläget. Visst, vissa var väl inte direkt dem snyggaste men ändå, jag saknar dem i min gaderob :/ 
 
Vad säger du, har du sålt/raderat kläder du fick i början? 
Vill du ha en butik där man kan köpa tillbaka dem? 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Hilda Highberg

Ja absolut!

2014-01-13 19:17:58
Cecilia Gladefield

Vill absolut ha tillbaka kläderna i början! Sålde min newbie outfit och ångrar mig verkligen nu ;.;

Svar: Ja eller hur. :/
silverknight.blogg.se

2014-01-14 11:05:51
URL: http://jorvikhantverkaren.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback