Nattens händelser.

"Evelina gjorde allt jobb medan jag bara glassade runt och tog bilder typ, visst har jag underbara vänner? "
" ssohaley.blogg.se = HACKAD "
Fixade lite med Haleys design. In och kolla?! 
 
Fixade på min kommande desgin
Yes, nu är det snart dags innan den kommer upp här :3 Går i färgen ljusblått kan jag ju säga. Mycket trevligt. 
(satt i ehm, heheh 3 timmar med småsaker som underlättar mycket i menyerna)
 
Kollat på 4 avsnitt av NCIS LA.
Yepp, mycket bra serie, inne på säsong 5 om någon bryr sig. 
 
Levlat
Det är helg vilket menas med att Spöket har fått röra på fläsket.
 Urgh, ser verkligen fram emot när han är klar kan jag ju säga er... 
 
 
Nu ska jag sova! Natti!
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Haley (Harley ehe) ^^

Kvinna y u no sleep? :O

Svar: Kvinna kan inte somna :/
silverknight.blogg.se

2014-01-18 08:12:43
URL: http://ssohaley.blogg.se
SSO Katten Frida C:

Du gjorde verkligen ett supersnyggt jobb med Jannis blogg må jag säga! C:

2014-01-20 15:45:32
URL: http://kittenforce.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback