Skriva skriva skriva

Jag vill börja skriva.
En berättelse, en novell eller en serie men jag vet inte hur handlingen ska vara, vet inte ens om jag kommer orka göra det eller om jag kommer sluta mitt i allt eller glömma av. 
Självklart så kommer den komma upp här och den kommer utspela sig på jorvik men ändå. Detta är lite svårt. 
Jag har gått och blivit inspererad ja, mest Nemo´s och Haley´s fel. Så skäll på dem när ni ser dem! 
Dock sitter dem och gör videos men det skulle jag aldrig palla av att göra. 
Så stor cred till alla er som sitter och gör videos. 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback