Skyrim pics + update

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Yes, jag gör som dem flesta ssobloggarna jag läser och kastar upp bilder från Skyrim :3
Men för att fylla bloggen så funkar det.
Känner att det inte finns något spännande att skriva om då jag levlar och gör G.E.D uppdragen och sen loggar ut, kommer in 10 min innan våra event börjar och sen loggar jag ut efter eventet.




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback