Mina Drakar <3

För exakt en vecka sen försökte jag samla ihop mina små drakar till ett event men det kunde ha gått bättre haha
Men vad kan jag begära igentligen när jag har sagt att dem har sommarlov och jag kommer 3 dagar innan och bestämmer att vi ska leka?
Anyway, var iaf några drakar som dök upp.
Vi klrde lite fyllehoppning och sen vanligt hoppning och så avslutades allt med en picknik på De Glömda Hedarna.
Mysig liten timme och kände då hur jag saknade mina drakar <3
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Anonym

Jag hade iaf skit kul! :D <3

2014-07-20 21:45:31
Emma Shortroad

Drygt det vart anonymt -.-

2014-07-20 21:47:11
URL: http://emmashortroad.blogg.se
Ebba Highland

Haha ja det kunde gått bättre men det såg ut som om ni hade mysigt iaf kram ♥♡♥

2014-07-21 21:58:17
URL: http://ebbahighland.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback