Sims sims sims

Gått och blivit lite kär i min sim hahah :/ 
 
Robin Ernqwist jobbar inom den Kulinarisk kariärren. Han älskar mat och spenderar många timmar i sitt kök. 
Bor ensam för stunden men har planer på att skaffa sig en katt och framöver även en flickvän.
Robin´s högsta önskan är att bli Femstjärnig Kock och pluggar hårt i köket med olika ingredienser och kryddor på dagarna och på kvällarna växlar han flitigt mellan olika matlagningskanaler och matlagningsböcker. 
 

Lite info om min sim jag spelar på. Man kan skriva mer men sånt är jag inte bra på och ni kommer nog få se en del bilder från mitt spelande. 
Vem vet, inom några år lär han säkert ha skaffat sig en hel familj med fru, barn, gård och massor med djur ;D




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Emma Mountainfoot

Han är sjukt snygg! *.*

Svar: Eller hur ;D
silverknight.blogg.se

2014-07-10 10:59:50
Emma Mountainfoot

Vilka muskler :o

2014-07-14 09:42:15


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback