Star Stable - Höstryttaren

Höstryttaren var väldigt långt och stort spel. Kartan var relativt stor och man fick mycket uppdrag. Hittade flera stall som finns nu på sso. Detta spel var inriktat mot terränghållet och det var skoj. Hittade ett litet område precis nedanför Firgrove där man hade bank? osäker på om det heter så (bild 7) vilket jag mer än gärna ser att det kommer till onlineversionen. 
Det var väldigt mycket spring från olika ändar av kartan och det tog lite tid med seg häst och det drar även ner betyget lite på detta spel.
3 av 5 möjliga Sturisar blir det för Höstryttaren!




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Anonym

Hut komer man in på höst rytaren?

Svar: Du får köpa spelet :)
silverknight.blogg.se

2015-01-23 12:10:51


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback