Star Stable - Vinterryttaren

 
Vinterryttaren var roligare att spela än Höstryttaren. Vinterryttaren inriktade sig mer på hoppning och det syntes väldigt tydligt, bland annat 3 olika ridhus och även Six Bar tävlingen, vilket jag ofta sprang och gjorde då jag gillade den :3 hahah. Fanns flera tävlingar jag gillade men den jag tänker på just nu är tävlingen/tävlingarna där man hoppade på isflaken, det var lite udda och skoj.
Den sista tävlingen var fruktansvärt rolig faktisk. :) 
Hästen jag köpte fick jag även döpa och döpte den till Dragonking även om den ser ut som det Engelska Fullblodet på sso. 
Det gick rätt så snabbt faktiskt att klara denna del vilket var både skönt och lite tråkigt men jag ger ändå spelet 4 av 5 möjliga Sturisar!




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Amanda wolf

Åh, jag älskar dina sturisar! :D

Svar: Så jäkla smexiga ;D
silverknight.blogg.se

2014-07-03 16:59:00
Malin Bunnylee

Går detta spelet att spela på datorn?

Svar: Yes :D
silverknight.blogg.se

2014-07-03 23:29:29
Malin bunnylee

Ok hur då?? 😀😀😀😀

Svar: Man köper spelet och installerar det :3
silverknight.blogg.se

2014-07-05 13:00:54
URL: http://Nattstad.se/bunnylee
Malin bunnylee

👍ok till datorn? Tack smälla :)

Svar: Yes till datorn.
silverknight.blogg.se

2014-07-06 12:02:44
URL: http://Nattstad.se/bunnylee
emma

LOL

2014-07-07 13:21:42
Malin Bunnylee

haha snälla*

Svar: Googla på det så lär du hitta säkert :)
silverknight.blogg.se

2014-07-07 22:34:09
Malin Bunnylee

äh vart kan man köpa det? :) har letat överallt.

2014-07-07 22:51:32


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback