Twins?

Kidnappade Carro eller var det hon som kidnappade mig? Bra fråga men det är inte det jag ville komma fram till, Hon var iaf klädd i vackert grönt och svart då ville jag med det så vi blev typ tvillngar ett tag. Tills jag bytte till det röda, anyway, fotade massa bilder (115 för att vara exakt) som nu ska fixas iordning och sen upp här :D
 
Nedan följer ett smakprov :3
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback