Wierd bugg

Sso var fruktansvärt fint för mig i onsdags.
Kom in några minuter efter dem hade öppnat servern och fick mig allt en liten chock.
Efter några långsamma sekunder blev allt svart och sen blev sso normalt igen...
 
Har detta hänt dig någongång?




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
sofie sweethill

alltså,du har en väldigt bra humor xD

2014-07-04 15:45:45
sofie sweethill

eller hur man nu säger

2014-07-04 16:05:44
Wirre Weris Drake

Inte just det, men mitt knasar sig så att min himmel försvinner ibland.. även hästarna man kan köpa ändrar färg till brunt en kort stund x)

Svar: oh. Intressant och läskigt haha :D
silverknight.blogg.se

2014-07-04 17:01:44
URL: http://dragonforce.blogg.se
saga dragonforest

Ja varje gång jag loggar in

Svar: Ojdå :(
silverknight.blogg.se

2014-07-04 19:47:22
Linda Youngwood

Ibland händer det så , + att hästarna får konstiga tecken o färger xD

2014-07-04 23:50:28
Victoria Eveninggirl

Det hade hänt mig för någon månad sen efter jag hade gjort klart ett race hos Steves stall.. Jag tyckte det var det konstigaste jag hade sett och älskade klädesplaggen som var i buggen <3 :3

2014-10-19 15:46:05


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback