Gästblogga här? :D

 Okej, så här ligger det till.
Jag kommer åka bort 13 till 17/18 Juni.
Så bloggen kommer vara tom på inlägg under dem dagarna men då kom jag på tanken om att ha några som gästbloggar. Osäker på om det ens heter så men tanken är iaf att vem som helst får skriva ett kortare eller längre inlägg, slänga in en bild eller två och berätta lite om dig och lite om mig kanske? Nä jag vet inte. 
 
Känner du för att ställa upp och vill få ett inlägg publicerat här som just du har skrivit? 
Tveka då inte att skriva några rader eller många, någon bild, din blogg (om du har) och sen skicka iväg allt till 
[email protected]


Hoppas att du är intresserad! :D
Puss!  




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ebba Highland

Hm ja jag ska se om jag kommer på något som kan bli bra så skickar jag iväg det :)

Svar: Tjoohoo! :D
silverknight.blogg.se

2014-06-05 20:34:21
URL: http://ebbahighland.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback