Gästbloggning - Allison Eaststreeet

Hejsan, det är jag som är Allison Eaststreetoch jag tänkte testa att gästblogga! :D
 
Jag är då Allison Eaststreet. Jag är ganska ung, jag är 11 år, dock så fyller jag 12 i November men det är sååå lång tid kvar! Jag har ganska många önskningar kan man väl säga.. En är att gå med i Sneaky Dragons, (älskar namnet, men jag ska bara vänta några år. xD) en är att gå med i Shady Pearls, (De verkar lite snoffsiga men jag står på väntelistan. :D) och en önskan är att ha minst 4 läsare per dag på min blogg. (allisoneaststreet.blogg.se
Jag är med i en av Jorviks bästa klubbar, enligt mig, det är en klubb som heter Silverglade Knights. Det är Jorviks första hoppklubb. Den ägs av Daphne Mcknight och är på server 1. 
På tal om servrar, jag har också en användare på server 2 som heter Agnes Kittenwood.
IRL har jag 2 små äckliga sötkatter, men även om de är äckliga älskar jag de ändå.
 
Det finns typ inget mer att säga om mig.. Eller jo! Om någon vill bli min vän och är på server 1 är det bara att skicka antingen ett brev på sso eller ett mejl till [email protected].
 
Tack :D / Allison Eaststreet




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ebba Highland

Asså du är så lik mig!! Jag är också 11 år fyller dock i december. Min typ största önskan är att gå med i Sd och även att få fler läsare på min blogg. Asså du verkar vara likapp mig. Hms jag ska fundera kanske kan bi bli bra vänner :)

2014-06-15 21:51:12
URL: http://ebbahighland.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback