Gästbloggning - Nemo

Hej jag heter Nemo!

Jag heter Nemo och är en clownfisk, som ni vet så lever fiskar i vattnet. Jag gillar saltvatten allra bäst, annars typ torkar jag ihop till en boll eller nått. Det var vad min mamma berättade för mig, men nu är hon död. Min mamma dog när jag var ett litet ägg i min anemone. Det är typ en växt i havet som man kan bo i. Men vem är jag då? Alltså inte för att skryta men jag är nog en av de igenkändaste fiskarna, jag menar hur många skriker inte ”NEMOOO!!!” och pekar på glaset på ett akvarium om det finns en clownfisk? Ja just det… Jag gjorde nämligen debut i filmen ”Finding Nemo” år 2003. Alltså det var egentligen typ en slump att jag kom bort under inspelningen, vi skulle egentligen göra reklam för akvariefilter. Men hursom det vart succe! Men jag ska inte ta allt cred för filmen, Doris syns ju typ mer i rutan än vad jag gör. Trots det är filmen döpt efter mig, HA HA HA. Nejmen Doris lilla du ska också bli mer känd, för vet ni? ”Finding Dory” har premiär 2016. Jag ska ge min vän Courtney Silverhill en egen salong till premiären, det är hon fan värd. Men nu ska jag ut och simma lite, och skriva autografer. Sjukt många som vill ha fiskslaps alltså.. PEACE OUT





Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Elvira Dragonstreet

oj! du måste ha haft en vatten tät dator om du skrev det i vattnet efter som att dy är en fisk!!

2014-06-23 16:04:49


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback