Kallabalik!

Felle frågade snällt om jag kunde levla hennes sista 4 tävlingar häromdagen och sure sa jag. 
Brummade och gjorde dem sista och ville sen snoka i hennes gaderob (yes sånt gör jag när jag är inne på andras konton ;3 )
UPPTÄCKER DÅ HENNES KALLABALIK TILL HEMSTALL!!!
Fick världens chock när jag kom innanför dörren. 
Får nog lära denna dam ett och annat om ordning och reda....

Fullsmockat med hästar. Holy Crap!




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Alda

Wow...
Så ser det ut hos mig med xD

2014-06-02 11:53:40
Haley (Harley ehe) ^^

Haha ja det är ju för bedrövligt att ''Felle'' gör så där hihi ^^

2014-06-02 17:25:56
URL: http://ssohaley.blogg.se
Felicia Nightlake

Gillar att nästan alla är knoppade :3 Knoppa all horses! >:D

Svar: Mohahah!
silverknight.blogg.se

2014-06-03 01:03:34
URL: http://felicianightlake.weebly.com
Micha

Ställde du dom i ordning??

Svar: No haha ville men orkade inte :p
silverknight.blogg.se

2014-06-04 21:04:58


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback