Lidande

Bloggen har varit lite lidande i några dagar nu ehehe
Jag har faktiskt roat mig med att spela Höst och nu även Vinterryttaren :D 
Tänkte dela med mig av massor med bilder från alla spelen men jag fastnade i själva spelet och glömde av att fota haha men tog massor med bilder från vinterryttaren. 
Delar med mig av två bilder nu och resten kommer en annan dag. 
I höstryttaren fick man en fin ståtlig häst som påminde mig väldigt mcket om Harry :'3 Dock köpte jag en annan häst när jag hade kommit lite längre in i spelet. 
 
Köpte faktiskt ny häst efter att ha tagit denna bild haha. Hittade en svart fin vacker pålle som fick bli min, fick även döpa den och självklart fick den heta Dragonking- 

Anyway, nu ska jag fortsätta spela Vår och Sommar spelen! 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback