Tjoohoo!

Ny design har nu dykt upp här inne!
Jag är lite skeptisk om jag gillar att bara ha en meny då jag hade så mycket i bägge på dem gamla designen. Men jag får lära mig och gilla det och hoppas ni gillar det med! :D

Hojta gärna till om ni ser konstiga saker som inte passar in eller som jag glömt ändra på.
Puss !




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Olivia Skydaughter

Tyckte det blev jätte fint, bättre helt enkelt!

2014-06-10 16:53:08
Ebba Highland

Ehm en sak... asså finns det ingen typ tillbaka till startsidan funktion? För har inte hittat det ♥

Svar: Ska kolla på det och åtgärda detta :)
silverknight.blogg.se

2014-06-10 21:26:18
URL: http://ebbahighland.blogg.se
My Bluebell

Ett plus för den nya designen är att det inte ser så jobbigt ut när man kollar på en mobil enhet! :D hurra! xD

Svar: I know :'D haha
silverknight.blogg.se

2014-06-11 20:50:44


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback