Åsikt om uppdateringen

Nej var inte imponerad av det nya som kom i dagens uppdatering.
Det var 2 nya smink resterande kan man redan köpa.
Dock kommer jag ALDRIG byta smink då jag är och förbli Vampyr <3
Sen kläderna?
Asså på bilden 
 Så ser skorna jättebra och snygga ut. men i spelet? Come on, världens klump till skor liksom. No!
 
Dem bör ju ha modellen för sneakers skorna, varför inte bygga vidare på dem?
Gillar hela iden med att det ska se ut som Converse och så men asså nej. Me not like.
 
Frisyrerna som kom, asså nja.
Vissa känns extremt dyra vissa av dem. Skulle aldrig kunna tänka att betala 290 sc för en frilla.
No No No... 
 
Känner mig väldigt neggo men ja det är vad jag tycker.  




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Alicia Mysterywood

Tycker som du med snekers bara stora klumpar..

2016-09-10 08:24:08


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback