Del XIV

Var ett tag sen nu jag brummade runt och fönster shoppade men nu har jag allt gjort det igen och jag kommer bli fattig men så värt det!
Lite för mycket att lägga upp i ett inlägg så kommer dela upp det som dem tidigare gångerna. :)
( Med tanke på att jag redan sprungit en runda för lääängesen så kan det dyka upp dubbletter. )
 
 
 
 
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback