Dragonsoul

Nykomlingen i stallet.
Han är utan rasen Holländskt Varmblod och heter Dragonsoul.
 
Snabb info:
Dragonsoul aka Dagge || Hingst || 12 år || Holländskt Varmblod
 
 
Dagge är en sprallig häst, som oftast har alla benen i luften istället för på marken. Med sina 164 cm över marken kommer man rätt så högt upp i luften i hans glädjesprång.
Innan Dagge flyttade hem till mig så blev han mest tränad på banhoppning och hade fina resultat.
Men här hos mig så kommer det tränas på både dressyr och terräng. Planerna för Dagge är att han blir en riktigt fin terränghäst. Men det får tiden avgöra.
När Dagge vill sammarbeta så är han en jättefin häst att rida och väldigt lätt att kontrollera i ridningen och från marken.
 
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Evangeline Silverbell

Hahah åh! Älskar den första bilden, den lyckades du riktigt bra med!

Svar: höhöh tackar :3
silverknight.blogg.se

2014-03-08 01:09:36
URL: http://ssosilverbell.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback