Event

Måndagens event bestog utav två tävlingar, först den i Valedale och sen en av banorna i Figrove. 
Började med som sagt banan i Valedale. Fick starta först då jag hade mat på spisen, brummade snabbt som tusan på Dagge som bara är level 11 och fick en tid på 1.42.20
Sen var Ida tvungen att gå då hon fick besök så jag tog över och så tävlade dem vidare. 
Gick kanon för vissa och för andra inte. ^^
Resultatet kommer vi nog få reda på efter torsdagens event. Så inför kommande event ska jag inte ta med Dagge :p




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback