Event - Hoppning

Jag är ju typ världens segaste människa på att kolla igenom min fraps mapp. Hittade nämligen två bilder från vårt hopp event på mästerskapsveckan.
Vi började med att skriva startlista på alla som var på plats och hör och häpna Brigitta Underhand var med och tävlade ;D Hans andra event änsålänge. :p
 
 
 
Eventet gick jättebra även om vi hade några av Brigitta´s fans med sig. 
Tog lite längre när alla folket inte lyssnade första gången men efter några gånger så lyssnade dem och väntade väldigt vänligt vid sidan om tills vi var klara. :D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback