Event - Terräng

Sista eventet på vår mästerskaps vecka. Samlades och berättade för dem hur det skulle gå till.
Dem var väldigt uppmärksamma och lyssnade bra. 
 
 
Efter 30 min hade vi avslutat eventet och även kommit fram till vinnarna. 
Där vi även hade räknat ihop totalpoängen för veckan. Stort grattis till vinnarna och kul att så många dök upp :D 
1. Willow Bravebrooke – 72 (1000sc)
2. Felicia Nightlake – 71 (500sc)
3. Ellie Northfall – 70 (200sc)
4. Frida Winterstorm – 64
5. Emma Shortroad – 63
6. Annie Lightningheart – 38
7. Haley Rainsatorm – 37
8. Henriette Lionstar – 36
9. Victoire Winterfall – 22 
10. Chiara Seabrooke – 21 
11. Hortense Skyfall - 19
12. Amanda Wolfdaughter – 18 
13. Malin Winterfall – 17 
14. Brigitta Underhand – 15 
15. Ida Friendside – 14 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback