Färjekrock!

Asså det var liite buggigt i morses när jag hade tänkt att åka färja från Fort Pinta till Jarlaheim.
Hoppas min film/bildspel är mega vackert :D 
 (ingen musik med i bildspelet)
Klev på färjan i FP som sagt, färjan skulle åka till JH. Men mitt i allt detta kaos kom färjan till gåd och jag blev mosad och sen tog det 3 minuter innan något hände och jag åkte med färjan till gåd. Så det vart bara till att kliva av färjan och invänta rätt färja. Då dyker en annan färja upp och helt plötsligt krockad dem ute på havet :o 
Men ingen blev skadad och jag kunde säkert ta mig och Hunter till JH för att leka vidare :3




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Naomi Diamondwood

Det har hänt mig 100 gånger.
Fett irriterande... Iallafall om man ska på championat eller nått liknande :3

2015-01-04 16:20:41
URL: http://diamondwoods.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback