Mina nätter

Kommentaren löd
" Mer om vad ni gör under nätterna x) Juste Eve, jag vet vad ni håller på med.. "
Första tanken var ehm, okej. Eheheh. ;)
Men sen så släppte jag det och tänke dela med mig om vad jag gör på nätterna. 
 
Mina nätter är så olika men ändå lika i längden.
Ibland har jag sällskap av någon kär person och ibland är jag ensam. 
 
Men iaf:
Jag kan ibland sitta och skriva en del tidsinställda inlägg hit.
Funderar på konstiga saker som tex, varför måste vi fiska i starstable? Varför är Kungen så söt? 
Redigerar bilder. ( Vilket oftast leder till att dem raderas )
Kollar på serier/film
Leker/pillar runt i vegas med något random videoklipp
Snackar med klubbmedlemmarna utanför sso
Planerar/tänker på framtida event
Lyssnar på musik och tänker på irl saker
Brummar runt inne på sso och leker, levlar eller bara står och hänger någonstans
Och även ibland så sover jag faktsikt :3
 

Kommentaren kom från Ebba Flowerstorm. Hon har vart redig och önskat ett inlägg :)
Vill du önska ett speciellt ämne eller grej jag ska skriva om? Klicka då --> HÄR




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ebba Flowerstorm ♥

Redig och ordentlig!

Svar: Mihihi :3
silverknight.blogg.se

2014-03-22 21:18:45


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback