Redigerat igen..

Har fått sån ÖHEHM grej (kommerintepåvaddetheternunärjagvälbehöverordet!) på att jag måste redigera så att jag rider runt med detta schabraket och detta tränset 
Det är ju så jädrans snuggt! 
Hade mer än gärna fått in både tränset och schabraket till sso. *-* 
 
Bilden till höger blev lite bajs men äsch asså jag dör, det är så snyggt! 
Och sen är jag inte den bästa men äsch vad gör det, jag tycker det är skoj och some day i will be the best :3
Orginalbilderna nedan




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Emma Shortroad

Riktigt snyggt :D

Svar: Tack :D
silverknight.blogg.se

2014-03-17 17:15:23
URL: http://emmashortroad.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback