Redigering

Fick något slags redigerings sug samtidig som jag glodde på The Big Bang Theory så letad upp en bild med vitt schabrak och tada :3 
 
Kan ju självklart göras så mycket bättre men ville faktiskt testa och jag blev relativt nöjd med resultatet. 
Nu när detta inlägg publiceras är jag ute på äventyr irl. Spännande spännande... 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Evelina

Nemo vart har du köpt det shabraket till din häst? Och hur kan din blogg bli så sjukt fin ?

Evelina 😉

Svar: Nemo bloggar inte här och shabraket är redigerat ^^
silverknight.blogg.se

2014-03-10 07:15:09
URL: http://EvelinaGladelord.bloggplatsen


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback