rubrik

Hunter är nu färdiglevlad och jag har därmed är jag levlingsfri.
Känner att jag måste fixa iordning här inne, header är fin men ändå inte, grymt sugen på bilden under men den är i fel färg. Får klura lite på detta ett tag. Fota nya bilder eller bara köra simpelt, någon snygg font och BAM done? 
Har lite små funderingar kring bloggen överhuvudtaget men jag vet inte. :| 
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback