Så länge höll det

Ojdå.
Klockan är runt kvart 6 på måndag morgon och vad har jag gjort dem senaste timmarna?
Jo ni kollar på det.
 
Fick mig en mega bra bild på kungen och mig, i klubbkläderna.
Utgick från det och taaadaa.
 
Hittar du något som inte stämmer eller som ser konstigt ut hos dig? 
Hör gärna av dig, alternativt skicka en print på det du upptäcker till [email protected].
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Emma Shortroad

Riktigt snyggt :D

Svar: Tackar :D
silverknight.blogg.se

2014-03-03 12:01:41
URL: http://emmashortroad.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback