" Sneaky Dragons "

Har för mig att ett liknande inlägg har skrivits men kan hända att det försvunnit i mängden av alla andra inlägg på bloggen. :3
(totalt 959 inlägg)
Iaf, inlägget önskades av Emma Shortroad.
Vill du önska ett du med? Klicka då --> HÄR

Det var antingen Dangerous Dragons eller Sneaky Dragons. (Tänk om klubben hade hetet Dangerous Dragons)
Men var mycket inne i en Skyrim period under den sista månaden i en klubb. Loggade in mest för att vara med på eventen och sen drog jag oftast igen. Tillbaka till Skyrim världen. Som dem flesta vet så är jag kär i drakarna i Skyrim och om jag skulle skaffa en klubb så skulle den heta något med Dragons.
 
Visste att Rainbow Dragons fanns, ibland gå med i klubben och ibland inte. Ville testa på att vara en drake. Men sen ville jag även vara klubblös. Ville inte ha någon/några som "bestämde" över när jag skulle spela. Så därför kontaktade jag aldrig Felicia Darkfall som är ägare av RD. 

Men efter ha vart klubblös i några dagar så blev jag fruktansvärt trött på alla klubbförfrågningar och började då fundera på att bara skapa en klubb för att slippa förfrågningarna, några timmar gick och sen på nätten kom Sneaky Dragons till livet.
 
Från början var det bara jag och mina närmaste vänner. 
Några från den gamla klubben joinade och så var det i någon vecka.
Sen börjades det göra reklam för klubben och då hittade vi några till som sen rekomenderade klubben till sina vänner och hej å hå här är vi idag :D 
 

Hoppas att inlägget blev som du önskade Emma.
Tycker nu att ni alla tar och besöker henne och följer henne genom hennes synvinkel på spelet och även klubben :) 
http://emmashortroad.blogg.sehttp://emmashortroad.blogg.se




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Emma Shortroad

Aw! :D <3

2014-03-07 16:54:11
URL: http://emmashortroad.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback