Sneaky Dragons INFO!

Klubben är stängd! 
Osäker på just när klubben kommer öppnar för allmänheten igen. 

Nej, du kan inte stå på kö ÄNNU.
Alla brev jag får om att stå på kö eller att gå med i klubben läses och sen raderas dem. 
Yes, det är elakt men det är så det ligger till. 
Och det är så kommer vara tills klubben öppnas igen.
 
Du måste minst vara 18 år för att gå med, inga undantag
Du måste kunna bevisa din ålder och vi se helst att man ger ut sin Facebook.
 
Oh just det, klubben håller till på första servern ( Air star )
 
Genom att du håller koll på klubbens hemsida så ser du när den öppnar igen.




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback