Sneaky Dragons - vecka 11

Har tänkt på detta väldigt länge och känner nu att det är dags. 
Då jag oftast aldrig lägger upp inlägget samma dag som eventet så kanske detta kan hjälpa mig bra. 
Vet inte vem som kom på idén först eller så man jag har sett den hos denna tjejen
 
Måndag 10 Mars
Terränglopp i både VD och Fg. 
Kom dit med Dagge som bara var level 11 men ställde upp ändå. Tävlade i VD sen var Ida tvungen att dra, så jag fick ta över. Vi drog vidare mot FG. Där fick dem tävla i Den Svåra Skogsbanan och när dem kom i mål fick jag deras tid. Jag ställde inte upp utan hejjade på dem som tävlade och gav sen resultatet till Ida
 
Tisdag 11 Mars
Under hökens vingar stog på schemat och även frågesport. Dock var det väldigt få som dök upp så Ida beslöt att ta frågesporten på torsdagens event. ( Mer om det längre ner )
Då jag trodde inte jag skulle kunna vara med på eventet så plockade jag inte med mig något, så kutade runt i klubbklädslen och hehe, jag blev tagen några gånger :p 
Efteråt stog vi vackert i en ring och körde en egen liten frågelek. Jag tyckte det var jätte mysigt. :3
 
Onsdag 12 Mars
Möte. 
Vi pratade lite om nästa vecka och att man inte får glömma hämta hem ponny/starthästen inför kommande tema vecka. 
Mer får ni inte veta, thihihi 
 
Torsdag 13 Mars
Utställning, Här skulle vi försöka smälta in bra i en skog. Det var en hel del som dök upp och alla fick ställa sig längst fram och förklara vad man var utklädd till och varför ^^
Ellie kammande hem 1:a platsen, Annie 2:a och Amanda knep 3:e platsen. Stort grattis till er igen :D
 
Fredag 14 Mars
Party, dansade en liten stund innan jag drog och spelade The Elder Scrolls Online ^^




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback