Sprickor

Ibland är jag extra vänlig och loggar in på min systers konto och hjälper henne. 
Och där brukar jag levla lite, stänga sprickor, bygga rykte med vissa fraktioner hon saknar och även fiska. 
Dock var det länge sen jag fiskade just men ibland tar jag dem andra dagliga som endå ger rykte till fisket. ^^
 
 
Var ett tag jag funderade på att köpa en frieser faktiskt, men efter att ha brummat runt på en så var jag inte så sugen längre, visst dem är jättefina men nej jag gillar den inte riktigt för att den ska få stå i mitt stall. 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback