Bedrövade Dews Farm

"Bedrövade Dews kallas de som bor här. Tidigare hade de en vacker bondgård på östra sidan av ön, men efter en epedemi med deras kor var de tvungna att sälja stället för en spottstyver. Nu har de börjat ett nytt liv vid de gamla hedarna." - Star Stable Online
 
Om och när detta stället öppnar lär jag faktiskt byta hemstall.
Visst jag älskar Vingården men hur ballt är inte Dews liksom! 
Och speciellt på nätterna me like it alot *.*
 
 
 
 
 
Stället har allt som dem andra hemstallen har. 
En anslagstavla (där man kommer få göra stallsysslorna)
En fungerande brunn där man kan fylla på sin vattenhink
En brevlåda
En affär där kommer man antagligen att kunna köpa hö, äpplen, korv ovs. och kanske kläder och utrustning.
Samt ett försäljningsstall. 
 
Bakom all spindelnät och ogräset ser jag potential. Jag ser ett fint hemstall som ligger lite udda men ändå fruktansvärt nära till allt. Bara ett litet skutt över ån och du är redo för nya äventyr.
 
Skulle du kunna byta hemstall hit? 
Varför/varför inte?
Dela gärna med dig av dina tankar kring stället :D




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Arvella Queencamp

Jag har varit nyfiken på det där stället sen vi kunde komma över till Skördebygden och jag är där och kollar titt som tätt och drömmer om att få flytta dit :D Hoppas på att vi kommer få något huvuduppdrag eller liknande dit och sen att vi får rusta upp stället :D

2014-05-12 20:40:19
URL: http://arvella.se
Nemo

Har också funderat mycket på det och JA! Jag skulle lätt bo där :) Puss snygging!

2014-05-12 22:09:10
URL: http://Starstablesverige.blogg.se
Frida Kittenforce

Haha oh ja, ingen fråga ens! Dews farm verkar hur mysigt som helst och ligger nästan lika bra till allt som Vingården :D det är bara en kort ridvägs skillnad! <3

2014-05-13 00:22:15
URL: http://kittenforce.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback