Sneaky Dragons - Vecka 18

Måndag 28 April
Vi körde igång veckan med lite fyllehoppning.
"Men du startar alltså en grupptävling, springer ner till datorskärmen med din häst och accepterar tävlingen när du står vid datorn och tittar ut över ridhuset. " - snott från Nemo
 
 
Tisdag 29 April
 Distansritt 
En runda med mängder med övningar och hopp ända från Jorvikstallet till Vingården. :3
 
Start, Jorvikstallet → Padockön → Nedre Goldspurs → Gröndal → Moorland → Försten till James, Fp → vattenvägen till Fårhagen → Fgchampet → Försten till Mr Andersson → Chill ner till VD → Övningar i Hollow Woods skogen → Hollow Woods tävlingen → Flagg och Grupp tävling vid Övergivna sommarhuset → Barney´s Silo → Gena genom SGB → Marley´s Barrel Race → övningar nedanför VG → samling bakom Bibblan → slut.
 Bild snodd från Nemo
 
Onsdag 30 April
 Möte
 
Torsdag 1 Maj
 Ledigt
Fredag 2 Maj
Ledigt




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Caroline Winterdaughter

Otroligt tacksam över att jag fick vara med! <3

Svar: Kul att du ville vara med :D
silverknight.blogg.se

2014-05-04 13:11:19
URL: http://winterdaughter.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback