Drakhelgen är över :/

Tänkte skriva lite om helgen, då både HaleyNemo och Ellie vart snabba nog och redan gjort det . 
 
Asså det var lätt den bästa helgen jag har haft på länge.
 Den var fylld med personer som står nära mig i hjärtat och som jag bryr mig om och nästan älskar mer än min sambo. Tyst ni hörde inte det där! Den var även fylld med skratt, event, god mat, godis, ostbollar, zoo apor, massa saft, ännu mera saft och ett jävligt glatt humör på allt och alla. Fast det bästa måste nog ha varit att jag fick Haley´s fluffkatt sovandes med mig bägge nätterna. Alla ville att just fluffkatten skulle sova med dem men nejdå han valde mig :')
 
Vilka var på plats under samma tak som bästa mig då? Jo det var Haley Rainstorm (såklart, hon som kidnappade oss ju ;) Felicia Nightlake, Ellie Northfall, Victoire Winterfall, Nina Bunnystorm, Courtney Silverhill, Amanda Wolfdaughter och Annie Lightningheart!
 
Bästa söta underbara Amanda kom och hämtade mig i fredags och vi började sakta men säkert vår resa mot Haley, med två stopp på vägen, först maxi så jag kunde köpa zoo apor och sen saftaffären :3 
Sen brummade vi! 
Efter 2 och en halvtimme var vi på plats och vi var även dem första på plats. Vi fick äran att gosa lite med Haley´s vovve innan hon fick åka iväg för helgen. Vi gick sen en husvisning och Haley bor i ett jättefint hus! Nästan så jag vill bo där själv, får försöka lura ut Haley och hennes man ut där så jag kan flytta in >:D 
Efter ett tag så kom nästa bil och den innehöll ingen mindre än Nemo och Annie. Amanda blev jättepaff för att dem hade sagt att dem inte ksulle dyka upp men tihihi :D 
Vi alla kramades och myste lite innan Nemo och Annie fick bråttom att byta om då nästa bil var på ingång. 
Nina, Felle, Ellie och Sofie trillade ur lilla bilen, påmminde om en liten clownbil haha.
 
Det blev mer kramkalas och sen hjälpte vi dem in i huset och även upp så dem kunde hitta Nemo och Annie som gömda sig med sina söta käpphästar på övervåningen. 
Efter ett tag åkte jag, Amanda och Haley och handlade samt köpte mat medans dem andra fixade iordning i huset med dekorationen. När vi kom tillbaka så käkade vi och sen satte saftkalaset igång. :3 
 
Jag vill verkligen skriva om allt vi gjorde man jag orkar faktiskt inte det och vissa saker vill jag hålla i minnet och inte dela med mig av. Ni som inte var där missade iaf en awesome helg!
 
Pannkaksfrukost <3 
Bästa frukostsällskapet
 
 
Detta måste göras om och helst snart för jag saknar er alla redan <3




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Emma Shortroad

Så himla roligt ni måste ha haft! :D
Nästa gång är det min tur också!

2014-11-04 12:53:47
URL: http://emmashortroad.blogg.se
Ellie Northfall

Mahaha jag fick iaf gos-shady i min säng ;3

Svar: Fluff var gosigare :D
silverknight.blogg.se

2014-11-04 17:57:09
URL: http://ellienorthfall.blogg.se
Alicia Kittenforce

Åååååh, så fina ni var!! Ni måste haft jätte roligt!! :D <3

Svar: Det hade vi :D
silverknight.blogg.se

2014-11-04 19:08:35
lana fishheart

omg brukar inte läsa din blogg sture sorry men det här e en klubb med ett hjärta av guld började böla när jag fick veta att jorvik vampyren skulle komma och avdet här jag skrev nu

Svar: aw :)
silverknight.blogg.se

2014-11-06 10:53:56
Anne lightgarden

Ni alla var jätte fina med era kläder där!
Men en fråga vara?Vem är vem?? ?o.o

Svar: Alla är vem :D
silverknight.blogg.se

2014-11-08 22:41:34
URL: http://annelightgarden.blogg.se
josefin lightningfall

Klädde ni ut er till era Starstable gubbar? såg en som såg ut som nemo och en som dig ;D

2015-01-25 16:27:51


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback