Glöm inte !

Nu kan man inte längre rösta, kommentarerna är räknade och vi har ett resultat! 
 
Vill bara påminna men idag är sista dagen ni kan rösta på min lilla utmaning :3 
Tar och räknar alla röster 20.00!
Ni hittar inlägget genom att klicka på bilden 
 Såhär ligger rösterna just nu
Dancer - 1
Kungen - 6
Flame - 2
Smash - 1
Spöket - 4
Dovah - 1
Harry - 0
Dagge - 2
Chaser - 4
Hunter - 0
Queen - 7
Eye - 1
Manne - 5
Kuroko - 0
Wisse - 1
Pearl - 1
Tear - 2
Ice - 0




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Maggie Flowerlee

Manne!

2014-11-16 19:56:54
Alicia Kittenforce

Men jag röstade ju på Harry så då kan han väl inte fått 0 poäng? :( Eller fick man bara rösta på en? x) <3

Svar: Man fick bara rösta på en, och den som man skrev först fick rösten oavsett om man skrev med flera hästar ^^
silverknight.blogg.se

2014-11-16 22:26:11


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback