Halloj!

Gud vart ska jag börja. Jo!
Jag vill typ be om ursäkt för att bloggen har blivit lidande. Inte så jätte intressanta inlägg har kommit upp men asså jag har typ fått ett irl liv. Eller ja, många av er vet att jag är en utav många äldre spelare och innan kunde jag spela sso en hel dag utan problem.
Dock så är det ändrat nu och jag har inte riktigit orkat med att spela. Vilket är väldigt tragiskt då jag gillar verkligen sso och alla mina underbara vänner i klubben. 
Jag har nämligen fått jobb, jobbat nu i 3 veckor, Världens underbaraste tider ( 12.30 - 16.25 ) Så när jag väl kommer hem efter jobbet är jag typ död. Så trött, ( även om jag sover till senast 11 så är jag sjukt trött på eftermiddagarna ) fixa käk och äta det och sen är det oftast event dags och sen sova. Ibland så är jag inte ens hemma förrens 22 - 23 tiden så liksom min tid har typ försvunnit. 
Visst jag kan gå upp tidigare och fixa allt på sso och även med bloggen men det hinner jag inte varje dag så att under tiden får ni stå ut med halv kassa, ointressanta inlägg eller bara någon bild tills jag har tiden till att fixa tid :D 
Jag fixar när jag har tid och ork helt enkelt men kände endå för att dela med mig av detta :)

Bjussar på en av dem första bilderna på mig och Kungen i Dinodalen :) 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Veronika Dragonforce

Jag har full förståelse, jag känner typ likadant efter en skoldag. Ibland undrar jag hur sjutton man han med allt man gjorde när man var yngre.. man var först i skola, red, vänner, läxor ja.. näe nu har man blivit oldie sörru xD <3

Svar: Men eller hur?! Asså det är så jäkla sjukt när tiden man trodde man hade försvann bara sådär, haha <3
silverknight.blogg.se

2014-11-28 19:44:06
URL: http://dragonforce.blogg.se
Ebba Highland

Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Sture! Jag är typ världens sämsta människa. Jag sviker dig hela tiden. Jag kommer tillbaka 2, 3 kommentarer försvinner kommer tillbaka med nån liten ursäkt om att jag in här hunnit men det är verkligen inte med mening och jag vill verkligen vara hos dig och älskar dig men det är för få timmar på dygnet. Men förlåt det måste vart jobbigt för dig jag kommer och bara hej tillbaka och sen inge mer. Förlåt det ändå jag kan säga nu. Älskar dig du få aldrig glömma det eller tvivla på det!! Finns för dig ♥ puss min lilla Sture jag är din sturis för alltid! Pöss ♥♡♥♡♥♡♥♡

Svar: Men gud, lilla söta Ebba. Du är inte hemsk! Du är underbar och jag diggar dig om fan! :D
silverknight.blogg.se

2014-11-28 22:13:27
URL: http://ebbahighland.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback