Hej hopp gummiplopp?

Kommer vara en fruktansvärt låg aktivitet här framöver ett tag.
Jag har lite för mycket utanför sso att ta i tur med och sso kommer inte pro 1 liskom.
Jag är fortfarande inne och spelar men just bloggen kommer bli lidandes ett tag. 
Jag längtar verkligen tills Dinodalen öppnar så jag kan få lite mer insperation till inlägg. Sen även kommer vi få tillgång till ett snöområde 24/7. Det kommer bli awesome! :D 
 
Jag älskar er alla som kikar in här och jag hoppas att ni inte blir allt för ledsna då aktiviteten här inne sjunker. 
Jag ska försöka lära mig att vara duktig och blogga men det kan ta sin lilla tid. ^^




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Veronika Dragonforce

<3

2014-11-11 22:34:34
URL: http://dragonforce.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback