Levlar åt Nina

Jag har tagit på mig att levla 2 hästar och 1 ponny åt kära Nina. Då jag själv inte har någon att levla och inget dirket att göra på sso så tog jag på mig det och kan faktiskt säga att det går framåt! Hahah Häromdagen blev en häst klar! :D 
Döpt efter mig, Silverknight blev alltså först ut med att bli klar. Har även själv vart lite sugen på att köpa denna häst men efter ha tävlat Silverknight så är jag inte så sugen längre. Lite bråkig av sig och vi kom inte alltid överrens. ^^ Men lite söt är han. 
 
Nästa på tur är faktiskt Nina´s ponny Minitrouble och den lever verkligen upp till sitt namn. Bråkig och sur men ack så söt haha. 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Emma Shortroad

Silverknight låter dom min Dragontorch xD

Svar: Nja din var värre faktiskt haha :p
silverknight.blogg.se

2014-11-17 12:49:00
URL: http://emmashortroad.blogg.se
Emma Shortroad

Haha ^_^

2014-11-17 22:05:21
URL: http://emmashortroad.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback