Planer kring Melanie och Maskot

Snart så kommer mer delar med Melanie och Maskot.
 
Jag har faktiskt tröttnat lite på min serie :/ Den är inte rolig längre, kanske för att jag inte har något dirket manus? asså jag vet inte men den ska bli klar iaf och ska jag göra någon mer serie eller film eller ja något så ska jag faktiskt ha ett ordentligt manus.
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Emma Shortroad

Hm... om du inte gillat serien kanske du ska göra ett avslut på den? Fundera ut på en ny serie, med ett manus som funkar och börja om på nytt :)

Det är inte roligt att jobba med något om man inte riktigt vet hur den ska gå till! :)

2014-11-07 13:45:50
URL: http://emmashortroad.blogg.se
Cookie

Tittade igenom dina Melanie och Maskit avsnitt för första gången igår. En riktigt härlig serie du gjort ! Varför tröttnar du på den som är så bra :p Musiken är jätte bra och jag som inte är jätte "känslig" fick mig allt lite tårar i början.

Det jag vill förmedla är att du hjort en jätte grym serie och jag ser fram emot nästa del! ❤❤❤

2014-11-08 20:23:21
URL: http://jorvikstarstableonline.blogg.se
addison goldstar

hej!
hoppas att du inte tröttnar för mycket på serien för det skullle vara så KUL med fler delar!!
:)
hoppas att du gör många fler!;)
mvh addison

2014-11-09 00:24:31


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback